بایگانی نوشته‌ها


چرا منابع انسانی مهم است؟

چرا منابع انسانی مهم است؟

ما ابتدا ، یک تعریف. اگر می خواهیم عملکرد منابع انسانی را درک کنیم ، باید بدانیم که مدیریت منابع انسانی (HRM) چیست.به گفته استوری (1995) ، HRM یک رویکرد متمایز در مدیریت اشتغال است که به دنبال دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استقرار استراتژیک نیروی کار بسیار متعهد و توانمند ، با استفاده از مجموعه ای یکپارچه از تکنیک های فرهنگی ، ساختاری و پرسنلی است.

هفت سوالی که بایددر ابتدای مدیریت مالی از خود بپرسید ...

هفت سوالی که بایددر ابتدای مدیریت مالی از خود بپرسید ...

نوع بودجه مناسب برای کسب و کار شما چیست؟برخی از انواع بودجه سریعتر از بقیه بدست می آیند ، برخی به امنیت بیشتری نیاز دارند ، برخی ارزان ترند ، برخی دیگر با محدودیت هایی همراه هستند. شما باید بدانید که کدام نوع برای موقعیت شما مناسب تر است.یافتن بودجه مناسب مناسب است. شما باید یک کسب و کار را اداره کنید. شما نمی خواهید ترتیبات مالی شما مانع شود. آنها باید بادبان باشند نه لنگر.

مدیریت مالی

مدیریت مالی

تأمین نیازهای مالی و امور مرتبط با آن یکی از اولین و مهم‌ترین الزاماتی است که در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکارهای مختلف با آن مواجه هستند. به‌نوعی می‌توان گفت، تمامی فعالیت‌های سازمانی به نحوی وابسته به امور مالی است و در صورتی که سازمان از نظر امور مالی با مشکلی مواجه شود، کل حیات سازمان به خطر می‌افتد. در این مقاله سعی شده تا با مرور اجمالی مفاهیم و تعاریف مرتبط با مدیریت مالی، برخی از مهم‌ترین فرآیندهای مرتبط با این حوزه در سطح بنگاه معرفی و تبیین گردد.

چگونگی حفظ منابع انسانی

چگونگی حفظ منابع انسانی

با توجه به مضرات ناشی از عدم توانایی سازمان در حفظ منابع انسانی خود، لزوم حفظ منابع انسانی به عنوان مبحثی پراهمیت قابل بررسی است. راه های حفظ منابع انسانی، در بسیاری از موارد مختص هر سازمان است. به این معنی که شرایط حاکم بر ماهیت، “فرهنگ و ساختار منابع انسانی سازمان” در یافتن راه های حفظ منابع انسانی اثر گذار خواهند بود.

دسته‌بندی مطالب وبلاگ
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...